Käsikirjoittaminen
Käsikirjoitin ja suunnitellin Taloudellisen Tiedotustoimiston Dream Factory –kampanjan seitsemän kertaa. Se oli oppitunnin mittainen kokonaisuus, joka kiersi Suomen kouluja. Sen näki vuosittain n. 30 000 oppilasta. Lisäksi siitä tehtiin omat versiot oppilaiden vanhemmille sekä yritysten edustajille. Kampanjan tarkoitus oli lähentää koulua ja työelämää toisiinsa. |
|
Esimerkkejä Wärssyn käsikirjoittamista ohjelmista,
DeCo Median tuotantoa.
- Wärtsilän turvallisuusvideo, joka voitti kultaa Hampurissa 2012, Euroopan suurimmilla festivaaleilla.
- Suomalaisen Kirjakaupan juhlaohjelma 100 -vuotta.
-Turvallinen työmaa.
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.