Käsikirjoittaminen

Tarinan on kosketettava jollain tavalla katsojaa/kuulijaa/lukijaa. Tarina alkaa sinun ja yrityksesi tarpeesta. Mikä on kohderyhmäsi? Mitä haluat sanoa?  Olen käsikirjoittanut yritysohjelmia, opetusohjelmia, tietoiskuja, televisio-ohjelmia, lehtijuttuja, radio-ohjelmia.

Useita Wärssyn käsikirjoittamia ohjelmia on viime vuosina palkittu festivaaleilla eri puolilla maailma. Koulutusohjelmat ja yritysohjelmat ovat erikoisalaani.

Olen käsikirjoittanut ja suunnitellut Taloudellisen Tiedotustoimiston Dream Factory –kampanjan seitsemän kertaa. Se on oppitunnin mittainen kokonaisuus, joka kiertää Suomen kouluja. Sen on nähnyt vuosittain n. 30 000 oppilasta. Lisäksi siitä on tehty omat versiot oppilaiden vanhemmille sekä yritysten edustajille. Kampanjan tarkoitus on lähentää koulua ja työelämää toisiinsa.

Dream factory

Esimerkkejä Wärssyn käsikirjoittamista ohjelmista,
DeCo Median tuotantoa.
 

- Wärtsilän turvallisuusvideo, joka voitti kultaa Hampurissa 2012, Euroopan suurimmilla festivaaleilla.

- Suomalaisen Kirjakaupan juhlaohjelma 100 -vuotta.

- Fingrid, kantaverkon ylläpitäjä.

- Heräämisiä.

-Turvallinen työmaa.